nedeľa 26. augusta 2012

Pizza alla Jamie Oliver

Tak a zas som tu!
Konečne mám čas na pečenie,varenie a iné veci :-)
Nedávno sme s priateľom sme náhodne prepli kanál a tam bol Jamie Oliver. Kedže sme obaja blázni do kuchárskych seriálov hneď sme spozorneli.
Minútky...
Well...a pizza! Hneď ako skončil program zobrala som svoje poznámky a hor sa na pizzu!
Recept je jednoduchý a pizza je hotová za cca 15 minút!vážne!:)
Takže :

Na cesto budeme potrebovať:
hrnček múky s kypriacim práškom (ja som tam dala polku)
pol  hrnčeka vody
štipka soli
štipka olivového oleja

cesto si vyformujeme do gule a vyvaľkáme do kruhu. Na panvicu si dáme trochu olivového oleja a pizzu na cesto doň dostaneme (on ukazoval spôsob,že cesto si preložíme na 4, dáme na panvicu a pootvárame)
kým sa cesto začína piecť pripravíme si všetko čo chceme na pizzu

základná paradajková zmes sa skladá:
paradajkový pretlak
trošku soli
1 strúčik cesnaku
bazalka
balzamico alebo obyčajný ocot (iba málinko!)
olivový olej

túto zmes hodíme do mixéra a zmes je hotová!

vykydáme ju na cesto a popridávame všetko čo na pizzi chceme mať(ja som použila šunku,syr,ananás a kukuricu! mňam!)

na približne 5 minút dáme panvicu do rúry a pizza je hotová!
Dobrú chuť :-)
takto vyzerala moja pizza :-)

A takto Jamieho...:-))

2 komentáre:

  1. Super!

    Dík za sprostredkovanie receptu. Hňeď to idem vyskúšať (:

    S pozdravom Adam

    OdpovedaťOdstrániť